دیگـــــــــــــــرگون

محلی برای یادداشت های حمیدرضا جیهانی

دیگـــــــــــــــرگون

محلی برای یادداشت های حمیدرضا جیهانی

به همه مسئولان کشورمان تذکر مى‏دهم که در تقدم ملاک‏ها، هیچ ارزش و ملاکى مهم‏تر از تقوا و جهاد در راه خدا نیست... و در یک کلام، مصلحت پا برهنه‏ها و گودنشین‏ها و مستضعفین بر مصلحت قاعدین در منازل و مناسک و متمکنین و مرفهین گریزان از جبهه و جهاد و تقوا و نظام اسلامى مقدم باشد.»

صحیفه امام، ج‏20، ص 333

     مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی؛

     با سلام و آرزوی توفیق روزافزون،

     اینک که ایران عزیز در آستانه انتخاب سرنوشت ساز دیگری قرار گرفته و از آنجا که نقش اصلی در سپردن سرنوشت 4 و چه بسا 8 سال کشور به انتخاب شما مردم عزیز گره خورده است، ما جمعی از فرزندان انقلابی و آرمانگرای شما که در حال تحصیل یا دانش آموخته دانشگاهها و حوزه های علمیه ایم، بر خود لازم می دانیم نکاتی چند را از باب «ان الذکری تنفع المومنین» در میان بگذاریم، اگرچه آگاهی و بصیرت مردم را مثال زدنی می دانیم:

    1.  مهمترین نکته در شرایط حساس کنونی و به تعبیر رهبر انقلاب پیچ مهم تاریخی، حضور گسترده و دشمن شکن مردم در انتخابات 24 خرداد 92 است. مردم ما نشان داده اند که مسائل اصلی را به خوبی تشخیص داده و برخی اشکالات اجرایی را در تصمیم راسخ خود به حمایت از اصل نظام اسلامی دخالت نمی دهند. شاهد انکارناپذیر این مدعا حضور خیره کننده مردم بصیر و صبور در همایش عظیم 22 بهمن سراسر کشور آنهم در شرایط سخت معیشتی و اقتصادی است.

    2. انتخابات ریاست جمهوری همواره گفتمانی خاص ـ از سازندگی تا مهرورزی ـ را بر کشور مسلط کرده است. نیاز امروز جامعه ما حرکت در مسیر پرزحمت ولی نتیجه بخش و شیرین «پیشرفت اسلامی» است که جز با «مقاومت مدبرانه» به دست نمی آید. مردم ما نشان داده اند مقاومت صبورانه را در برابر تحریمهای خارجی و سوءتدبیرهای داخلی بر هرگونه سازش ذلیلانه ترجیح داده اند و از مسوولان هم انتظاری جز تلاش و تدبیر برای مقابله با مشکلات ندارند.

    3. با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری، هر فرد، گروه و جریانی با شیوه تبلیغاتی خاص و در حمایت از مصداق مدنظرش به میدان آمده است. افرادی اعلام نامزدی زودهنگام کرده و حتی شعار انتخاباتی برگزیده و میتینگ ها برگزار کرده اند. گروهی شیوه نامه نگاری دعوت برای زمینه سازی اعلام حضورشان را برگزیده اند. افرادی به تشکیل ائتلاف ها و فضاسازی رسانه ای مبادرت ورزیده اند. از نظر ما همه این افراد و اقداماتشان مادام که خلاف اخلاق و قانون نباشد محترم است، اما آنچه همچنان مورد غفلت است شاخصهای «نامزد اصلح» است که کمتر جریانی به آن پرداخته است. لذا ما بر خود لازم دانستیم فارغ از این هیاهوها و احساسات، مهمترین شاخصها را برگرفته از رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر انقلابی مان و مقتضیات زمان، به طور خلاصه با مردم عزیزمان مطرح کنیم تا خود قضاوت کرده و در آینده انتخابی منطقی داشته باشند:

     الف) ویژگی های فردی

    1. ولایتمداری حقیقی: این مهمترین ویژگی رئیس جمهور است. سکاندار اجرایی کشور نباید هزینه اقداماتش را بر دوش رهبری بگذارد؛ و نباید به دستورات علنی و غیرعلنی ایشان عمل نکند یا با تاخیر عمل کند. بهترین فرد کسی است که بر مدار منظومه فکری ولی فقیه حرکت کند تا کمتر اشتباه کند.

    2. سلامت اعتقادی و اخلاقی: ضرورت دارد رئیس جمهور آینده معتقد و ملتزم به اسلام و تقوا و اخلاق خصوصا صداقت و پاک دستی باشد. علاوه بر اینکه مردم باید در عمل و سوابق گذشته اش صداقت و صراحت را خصوصا در عمل به شعارهایش دیده باشند.

    3. انقلابی، بسیجی، ساده زیست و مردمی: چنانچه زندگی رئیس دولت آینده اشرافی و به دور از درک مشکلات عامه مردم باشد، نمی تواند اولویت ها را برای حل مشکلات در نظر بگیرد. چنین فردی باید دارای فرهنگ و روحیه انقلابی و بسیجی هم باشد تا به محافظه کاری دچار نشود.

     4. سلامت و اصالت اطرافیان و خانواده: رئیس جمهور علاوه بر سلامت و تقوای فردی باید از سلامت و تقوای جمعی هم برخوردار باشد و خصوصا در اطرافیان سیاسی و خانوادگی کسی نباشد که سوءسابقه داشته یا قصد سوءاستفاده از موقعیت او را برای مقاصد خود داشته باشد.

     5. نشاط جوانی، پرکاری و تحولگرایی: در زمانی که باید پله های پیشرفت را سریعتر از رقبای خود طی کنیم، ضرورت پرکاری عاقلانه و تحولگرایانه رئیس دولت بیش از پیش احساس می شود که با نشاط جوانی ممکن خواهد بود.

    6. استکبار ستیزی، نفی نظام سلطه و اعتقاد به بیداری اسلامی: وجه ممیزه ایران اسلامی و نقطه امید ملتهای مستضعف جهان همین مورد است که باید تحت نظر رهبری ادامه یابد. کمک به ملتهای مسلمان تازه بیدار شده و تحت ستم منطقه خصوصا ملت فلسطین ضرورت دارد.

     ب) ویژگیهای مدیریتی و اجرایی

    7. توان و ظرفیت اداره کشور: عرضه و توانایی اداره کشور چیزی غیر از عناوین مسوولیت های قبلی چون ریاست، وزارت، وکالت، معاونت و امثالهم است. همچنانکه رهبر معظم انقلاب تاکید کردند کسانی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار می دهند باید واقعا نسبت به ابعاد مختلف و سنگین اجرایی کار واقف بوده و به قول معروف اهل «شانه زیر بار کار دادن» باشند و این را در بطن مسوولیت های گذشته ثابت کرده باشند.

    8. قانونمندی، شجاعت و قاطعیت در تصمیم: علاوه بر فصل الخطاب بودن رهبری در موضوعات مورد مناقشه مسوولان، تاکید بر قانون و عمل به آن ولو اینکه بر خلاف میل او باشد، اهمیت بالایی دارد. رئیس جمهور باید بتواند بعد از رسیدن به تصمیم درست از مسیر کارشناسی، آن را با قاطعیت اعلام و اجرا کند.

    9. عدالتخواهی و آرمانگرایی همراه با واقع بینی، عقلانیت و تدبیر: عدالت مهمترین مولفه «پیشرفت اسلامی» در بیانات رهبری و مهمترین ویژگی نظام اسلامی است که باید از سوی دولت آینده نیز  به دور از شعارزدگی با آرمانگرایی واقع بینانه،  عقلانیت و تدبیر دنبال شود تا اثربخش باشد و کشور را پیش برد.

    10. دارای برنامه و تیم کارشناسی: رئیس جمهور می تواند تنها در چند حوزه خاص صاحب نظر اصلی باشد و در بقیه باید تیم کارشناسی داشته باشد. ضمنا برای حرکت در مسیر چشم انداز و برنامه های مصوب 5 ساله کشور دارای برنامه اجرایی باشد و اصلاح ریل گذاری ها را مجلس شورای اسلامی هماهنگ کند.

   11. سعه صدر و نقد پذیری: رئیس جمهور باید ضمن تاکید بر تصمیمات کارشناسی شده تیم های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی خود، نگاهی هم به نظرات انتقادی کارشناسان در زمان اعلام برنامه ها داشته باشد و سعه صدر و شجاعت لازم را برای پذیرش و اصلاح کاستی های احتمالی داشته باشد.

    12. اهتمام به فرهنگ، علم و پیشرفت: در دهه پیشرفت و عدالت؛ فرهنگ و سبک زندگی اسلامی زیربنا و تمدن ساز است و برای رسیدن به افق چشم انداز 1404، توجه به میانبرهای علمی، خصوصا نخبه پروری و حمایت از مسیر خط تولید ایده تا صنعت و بازار با حمایت ویژه رئیس جمهور امکان پذیر است.

    13. تسلط به امور سیاسی، مورد اعتماد بودن و مقبولیت اجتماعی: رئیس جمهور باید به همه جوانب امور سیاسی مسلط و به اصطلاح مدبر و مورد اعتماد سیاستمداران سالم و کارکشته باشد؛ نحوه اداره کشور را فهم کرده و قبلا در حوزه های سیاسی کشور ورود موثر و عملیاتی داشته باشد تا بخشی نگر نشود. دارا بودن مقبولیت اجتماعی در رقابتهای انتخاباتی هم لازم است که نباید از طریق وعده های غیر اجرایی بوده و باید تنها مبتنی بر واقعیتها باشد.

     14. معتقد به خرد جمعی، کار تشکیلاتی و گردش نخبگان: اعتماد به کار جمعی و استفاده از نخبگان در بستر کار تشکیلاتی کادرساز موثر تجربه شده، بسیار حیاتی است. استفاده از نخبگان کاربلد در سطوح میانی مدیریتی و زمینه سازی برای رشد معقول آنان برای جایگزینی با مدیران ناکارآمد نیز ضروری است.

     ج) ویژگی ها و سوابق در گردنه ها و نقاط عطف انقلاب

    15. دوران انقلاب و دفاع مقدس: کسی که به اقتضای سنش در مبارزات پیروزی انقلاب فعال بوده و مبارزه کرده فضل و برتری دارد، اما اولین چالش بزرگ نظام اسلامی در دهه اول انقلاب دفاع مقدس بوده است. معتقدیم که "فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا". از نظر جریان حزب الله، ایثارگران و جانبازان بر قاعدین در منازل مقدمند. اینان نشان داده اند که در راه حفظ اسلام و نظام حاضرند از جان و همه چیز خود بگذرند و دیگران چنین فضلی ندارند.

    16. مبارزه با فساد اقتصادی: اخیرا رهبر انقلابی مان از روسای قوا در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی گلایه کردند که چرا روسای قوا تاکنون عملی جدی نداشته اند و نیز تاکید نمودند که نباید با این پدیده شعاری برخورد شود. لذا نامزد انتخابات، در مسوولیت قبلی اش باید نشانه ای از برخورد با فساد اقتصادی را متجلی کرده باشد. چراکه یکی از دلایل مشکلات اقتصادی امروز عامه مردم عدم برخورد با فساد اقتصادی دانه درشت هاست.

     17. مبارزه با انحرافات دوران 2خرداد: نظام اسلامی در دهه های دوم و سوم عمر خویش حاکمیت جریاناتی در کشور را تجربه کرده که بی اعتقاد به انقلاب اسلامی تلاش کردند الگوهای لیبرالیستی را بر فرهنگ، اقتصاد و سیاست کشور حاکم نمایند. نامزدهای ریاست جمهوری باید نسبت خود را با آنها مشخص کرده باشند. آنکه در شرایط سخت و نفس گیر دوران دوم خرداد ساکت نبوده، دل در گرو انقلاب داشته و به مقابله برخاسته برای امت حزب الله ارجح است.

    18. مواضع و عملکرد در فتنه 88: به تعبیر رهبر معظم انقلاب فتنه بزرگ 88 در فتنه 18 تیر 78 ریشه داشت. کسی که در این دو فتنه خصوصا طوفان فتنه 88 مواضع روشن و عمارگونه داشته و در 8 ماه دفاع مقدس نرم، ضمن روشنگری در عملکردش نیز از افراط و تفریط به دور بوده، می توان امیدوار بود تا در فتنه های آینده نیز سربلند باشد و خود نیز به خلق فتنه های آینده کمک ننماید.

     19. مبارزه با حلقه انحرافی: مبارزه با هرگونه انحراف با هر نامی هر چند مقدس در خط اصیل انقلاب ـ که به فرموده امام راحل (ره) پشتیبانی از ولایت فقیه است ـ ضروری است. رئیس جمهور آینده باید قبلا این مبارزه را که نشانگر تقوای جمعی و عدم تبارگرایی اوست با رعایت انصاف نشان داده باشد. از این روست که توجیه گر انحراف نمی تواند مورد اقبال حزب الله واقع شود.

      بر این باوریم که این ویژگیها می تواند برای یافتن نامزد اصلح (دارای بالاترین معدل) به اهل منطق کمک نماید.

       ان شاءالله

1 ابراهیم دودانگه دانشگاه آزاد اسلامی ابهر کارشناسی ارشد تاریخ
2 ابراهیم رسولی ملایر مهندسی مکانیک
3 ابراهیم رضایی دانشکده خبر کارشناسی خبرنگاری
4 ابراهیم فروزنده دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
5 ابراهیم کردیان ملایر مهندسی مکانیک
6 ابوالحسن میری دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد علوم سیاسی
7 ابوالفضل عمویی دانشگاه دانشگاه امام صادق دکتری علوم سیاسی
8 ابوالفضل یوسفی  کارشناسی حقوق
9 احسان امیرخانی دانشگاه شیراز لیسانس مهندسی برق قدرت
10 احسان پاپایی دانشگاه آزاد کرمان کارشناسی
11 احسان سوایی دانشگاه صنعتی اصفهان کارشناسی مهندسی مکانیک
12 احسان فرزین دانشگاه آزاد فیروزکوه ارشد مهندسی صنایع
13 احسان کیانخواه 
14 احسان مظلومی ایلام کارشناسی
15 احسان یعقوبی دانشگاه همدان مهندسی صنایع
16 احمد اسدی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مهندسی عمران
17 احمد بنی احمدی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شیمی
18 احمد حسینی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دکتری عمران
19 احمد خسروی دانشگاه آزاد ایلام کارشناسی ارشد
20 احمد عادلی دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی ارشد
21 احمد علیدادی زاهدان کارشناسی
22 احمد کونانی شهید چمران اهواز کارشناسی
23 احمدرضا زمانی ملایر مهندسی کامپیوتر
24 اسحاق ریاحی دانشگاه تهران
25 اسما دهقانی  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی برق
26 اسماعیل مختاری دانشگاه صنعتی اصفهان ارشد مهندسی مواد
27 اسماعیل نادری دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
28 اشکان مصطفایی فر ملایر مهندسی عمران
29 اصغرنعلبندپور تبریز
30 اعظم رضایی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی تربیت بدنی
31 افسانه ملاعلی محمدی  کارشناسی کامپیوتر
32 افشین حاتمی فر ملایر مهندسی عمران
33 افشین دشتی ملایر مرتع و آبخیز داری
34 افشین عزیزی دانشگاه علامه طباطبایی کارشناسی ارشد مدیریت شهری
35 افشین مروجی علم و صنعت ارشد سخت افزار
36 اقوامی پناه  دانشگاه امیرکبیر دانشجوی کارشناسی ارشد
37 اکبر فراهانی ملایر ارشد شیمی
38 اکرم جعفری نژاد دانشگاه آزاد کارشناسی روانشناسی
39 اکرم حسنی علامه طباطبایی ارشد روانشناسی
40 اکرم میناوند تهران دانشجوی دکتری تعلیم وتربیت
41 الله کرم استکی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
42 الناز میر بلوگ دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
43 الهام انصاری  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
44 الهام سادات حسینی پیام نور کارشناسی علوم تربیتی
45 الهام سنگانیان علوم و تحقیقات ادیان و عرفان
46 الهام کریمی آزاد تهران شمال کارشناسی تابیات عرب
47 الهام موسوی دانشگاه آزاد کارشناسی حقوق
48 الهام نیک چهره دانشگاه آزاد  کاردانی کامپیوت
49 امرالله حیدری  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
50 امیردولتی  کارشناسی
51 امید بیات صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ارشد مکانیک
52 امید خداشناس علامه طباطبایی کارشناسی ارشد مدیریت
53 امید کریمی پور دانشگاه هند ارشد میکروبیولوژی
54 امید میرشکاری تربیت معلم کارشناسی
55 امید نوابی ملایر مهندسی برق
56 امیر بیاتی ملایر مهندسی مکانیک
57 امیر حاج حیدری ملایر مهندسی کامپیوتر
58 امیر حسین سیدجوادی تهران کارشناسی معماری
59 امیر حسین غیاثوند  قزوین کارشناسی مدیریت
60 امیر حسین مددی  دانشگاه علمی کاربردی تهران کارشناس مدیریت امور فرهنگی
61 امیر صادقی حوزه علمیه سطح دو
62 امیر طیبی  دانشگاه تربیت مدرس کارشناسی ارشد اقتصاد
63 امیر کشتگر  دانشگاه شیراز  کارشناسی الهیات
64 امیرحسین تاروردی ملایر مهندسی مکانیک
65 امیرحسین گماسایی ملایر مهندسی مکانیک
66 امیرحسین ندایی تربیت مدرس دکتری هنر
67 امیرمسعود حبیبیان صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ارشد صنایع
68 امیرهوشنگ رمضانی علوم و تحقیقات دکتری فیزیک کاربردی
69 امین پرهیزکار  دانشگاه شیراز  کارشناسی فیزیک
70 امین توکلی زاده  آزاد تهران مرکز کارشناسی علوم سیاسی
71 امین سرایه جهان ملایر مهندسی مکانیک
72 امین سلاطی دانشگاه تهران دکتری مهندسی مواد
73 امین صیرفی قزوین کارشناسی عمران
74 امین کردی ملایر کارشناسی فیزیک
75 امین میرشکاری صنعتی امیر کبیر
76 ایمان حاج سیدجوادی دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی معماری
77 ایمان خانلری آزاد علوم و تحقیقات تهران دانشجو دکترای برق
78 ایمان نوروزی ملایر کارشناسی ریاضی
79 ایوب حمید  ملایر کارشناسی فیزیک
80 ایوب عزیزخیال  علوم راهنمایی
81 آرزو بیک دانشگاه آزاد کارشناسی تربیت بدنی
82 آرش لطفی آزاد قزوین دکتری کامپیوتر
83 آرش نجاتی اراک کارشناسی
84 آرش نونانی  کارشناسی الکترونیک
85 آرمان ظریف آزاد قزوین کارشناسی صنایع
86 آرمین حاج استاد نورانی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
87 آسیه صادقی پیام نور کارشناسی علوم تربیتی
88 آلانه لباسچی آزاد قزوین کارشناسی برق
89 آمنه راد کریم تهران کارشناسی فیزیو تراپی
90 آمنه سادات واقفی دانشگاه آزاد تهران شمال ارشد زبان فرانسه
91 بابک زارعان دانشگاه کاشان کارشناسی ارشد
92 بابک فرهانی دانشگاه آزاد ری ارشد کشاورزی
93 بابک کلباسی دانشگاه تهران دکتری کامپیوتر
94 بابک محمدیان قزوین ارشد مکاترونیک
95 باقرمختاری ملایر مهندسی مکانیک
96 بتول گلزاری علوم و تحقیقات ارشد فلسفه
97 بهرام اوکاتی زاهدان کارشناسی
98 بهرام مارکی مدرسه دارالشفاء قم طلبه
99 بهرام وکیلی زاده میاندوآب کارشناسی برق قدرت
100 بهروز زینعلی تربیت معلم کارشناسی
101 بهروز نجفی دانشگاه آزاد تهران کارشناسی ارشد
102 بهروز نیک جو ایلام کارشناسی
103 بهزاد زارع مدرسه معصومیه قم طلبه
104 بهمن بامری زاهدان کارشناسی
105 بهمن پناهی فر  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم سیاسی
106 بهمن صیدی ملایر کارشناسی فیزیک
107 بهنام احمدی دانشگاه آزاد کارشناسی حسابداری
108 بهنام پیل بالا سراب کارشناسی صنایع غذایی
109 بهنام محمدی ملایر مهندسی کامپیوتر
110 بوذر علی مرادی ایلام کارشناسی
111 بیژن آذری تهران مرکز دکتری عمران
112 پدرام فرجی ملایر مواد سرامیک
113 پرویزسالاری  کارشناس ارشد رشته جامعه شناسی
114 پروین زارعی  دانشگاه شیراز  کارشناسی حقوق
115 پریسا امیر حسینی دانشگاه آزاد کارشناسی حقوق
116 پریسا توکلی  دانشگاه شیراز  کارشناسی مدیریت
117 پوریا دبیری ملایر مهندسی مکانیک
118 پوریا سبحانی دانشگاه آزاد قشم مهندسی طراحی صنعتی
119 پوریا ولیی ملایر مهندسی عمران
120 پیام تیرانداز آزاد علوم و تحقیقات ارشد مدیریت
121 پیام عرب زاده تهران دکترای تخصصی دامپزشکی
122 توحید عزیزی ملایر مهندسی کامپیوتر
123 جاویدمشفقی  ملایر مواد سرامیک
124 جعفر حبیبیان پور اراک کارشناسی
125 جعفر طاهری دانشگاه آزاد شیراز ارشد علوم سیاسی
126 جعفر عزیزخیال آموزش و پرورش علوم اجتماعی
127 جلال زارع دانشگاه همدان کارشناسی مدیرت فرهنگی
128 جلال زارعی ملایر مهندسی مکانیک
129 جلیل محبی  دکتری حقوق
130 جواد الهی دانشگاه آزاد شهرضا کارشناسی
131 جواد آصفی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
132 جواد حصاری ملایر مواد سرامیک
133 جواد روشن علوم پزشکی شهرکرد پزشک عمومی
134 جواد صفتی تهران ارشد مخابرات
135 جواد علیزاده دانشگاه صنعتی اصفهان دکتری مهندسی مواد
136 حاجی آقا هداوند  کارشناسی
137 حامد افروغ پیام نور پردیس حکمت و فلسفه اسلامی
138 حامد آزاد بخش ملایر مهندسی برق
139 حامد توکلی  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
140 حامد حق پرور  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی
141 حامد زرگر دانشگاه آزاد
142 حامد سالاری تربیت معلم کارشناسی
143 حامد سروری دانشگاه تهران دکتری تاریخ
144 حبیب الله راهداری بیرجند کارشناسی عربی
145 حجت امینی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد
146 حجت مرادیان دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد
147 حسام حبیب الله علم و صنعت ارشد صنایع
148 حسن ابراهیمی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
149 حسن آبادی دانشگاه اصفهان کارشناسی
150 حسن صادقی پناه دانشگاه باقرالعلوم (ع) ارشد تاریخ
151 حسن قدری دانشگاه جندی شاپور اهواز کارشناسی
152 حسن معصومی  دانشگاه پیام نور سپیدان کارشناسی حقوق
153 حسن ملک دانشگاه آزاد سنندج کارشناسی ارشد
154 حسن موسوی ملایر مهندسی کامپیوتر
155 حسین بهمنی شاهد کارشناسی
156 حسین پور محمد دانشگاه صنعتی اصفهان ارشد مهندسی مواد
157 حسین تاریخی دانشگاه علم و صنعت کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
158 حسین جهرمی کاشان کارشناسی ارشد
159 حسین حسنعلی  حوزه علمیه طلبه
160 حسین حیدری صنعتی شریف فناوری اطلاعات
161 حسین راستگو  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی برق
162 حسین رجبی تربیت معلم کرج ارشد مدیریت آموزشی
163 حسین زندیه ملایر مهندسی مکانیک
164 حسین شهبازی اراک کارشناسی ارشد
165 حسین عبادتی آزاد علوم و تحقیقات زنجان کارشناسی ارشد مهندسی برق قدرت
166 حسین علی رحمی پیام نور تهران کارشناسی ارشد
167 حسین غلامی ایلام کارشناسی
168 حسین کولیوند ملایر مهندسی مکانیک
169 حسین محبی نیا دانشگاه اصفهان کارشناسی
170 حسین مسحنه ملایر مهندسی برق
171 حسین مظاهری حوزه علمیه همدان طلبه خارج فقه
172 حسین ملازاده صنعتی شریف مهندسی نفت
173 حسین میقانی شهید بهشتی ارشد فیزیک
174 حسین نوریان دانشگاه آزاد لرستان کارشناسی
175 حمزه رضایی همدان کارشناسی ارشد
176 حمید آزمایش ملایر مهندسی برق
177 حمید حبیبی قره خانلو دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر
178 حمید رضا محمد زمانی دانشگاه آزاد کارشناسی برق
179 حمید رضایی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر
180 حمید صالحی دانشگاه اصفهان کارشناسی
181 حمید صفی ملایر مهندسی مکانیک
182 حمیدرضا بیگی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد مدیریت
183 حمیدرضا جیهانی دانشگاه هنر دانشجوی فلسفه هنر
184 حمیدرضا شفایی علمی کاربردی کارشناسی معماری
185 حمیدرضا غلامزاده دانشگاه تهران
186 حمیدرضا لطفی علمی کاربردی کاردانی مدیریت بیمه
187 حمیده اصغری ها پیام نور قزوین کارشناسی روانشناسی
188 حمیده تولایی دانشگاه آزاد کارشناسی روانشناسی
189 حمیده دمرچلو پیام نور کرج کارشناسی روانشناسی
190 حمیده شریفی نیا تربیت مدرس ارشد فلسفه تعلیم و تربیت/
191 حمیده فراهانی پیام نور پرند کارشناسی حسابداری
192 حیدر علی بابایی دانشگاه مازندران کارشناسی حقوق
193 حیدر مغنی دانشگاه آزاد کارشناس ارشد بازاریابی
194 خالد فتاحی ملایر مواد سرامیک
195 خسرو محمدی دانشکده خبر کارشناسی خبرنگاری
196 خیرالله رشید تبریز کارشناسی ارشد
197 دانا رستمی ملایر مهندسی کامپیوتر
198 دانیال میرشکار دانشگاه آزاد زاهدان کارشناسی
199 داود حیدری دانشگاه تهران حسابداری
200 داوود عبدلی ملایر مهندسی مکانیک
201 ذبیح اله تقیان دانشگاه تهران کارشناس اقتصاد بازرگانی
202 راحیل داوری ملایر کارشناسی ریاضی
203 راضیه برزگر  دانشگاه شیراز  کارشناسی ریاضیات و کاربردها
204 راضیه محمودی رجا قزوین کارشناسی مدیریت صنعتی
205 رامین خسروی  صنعتی امیر کبیر دکتری مخابرات
206 رامین داداش زاده دانشگاه آزاد کارشناسی عمران
207 رامین سوری ملایر مهندسی برق
208 رامین شمسایی نیا علامه طباطبایی ارشد علوم سیاسی
209 رامین قره بابایی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
210 رحیم روزی طلب حوزه علمیه تهران طلبه
211 رحیم سهرابی خرمدره کارشناسی ابزار دقیق
212 رحیم کارگر دانشگاه باقرالعلوم (ع) دکتری سیاستگذاری فرهنگی
213 رسول چگینی ملایر مهندسی مکانیک
214 رسول صفی زاده  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم سیاسی
215 رضا آزاد دانشگاه امام صادق (ع) ارشد علوم سیاسی
216 رضا بهرامی قزوین ارشد عمران
217 رضا پرهون ملایر مهندسی مکانیک
218 رضا سراوانی شهید مطهری زاهدان کارشناسی
219 رضا سیفی دانشگاه آزاد لیسانس مهندسی برق
220 رضا شاکری امام خمینی قزوین ارشد مخابرات
221 رضا شوکت مداری ملایر مهندسی عمران
222 رضا کاشفی شهید بهشتی
223 رضا مرادی ملایر ارشد جغرافیا
224 رضا مشی  دانشگاه شیراز  کارشناسی ارشد  مهندسی مواد
225 رضا نجابت  دانشگاه شیراز  کارشناسی حقوق
226 رضا همتی  دانشگاه صنعتی  مهندسی
227 رضاقوامی   ملایر مواد سرامیک
228 رضوان ندایی دانشگاه تهران کارشناسی زبان
229 رضوانه مقیمی پور تهران پزشک عمومی
230 رقیه بی نیاز  دانشگاه شیراز  کارشناسی کتابداری
231 روح الله اسماعیلی ملایر مهندسی برق
232 روح الله شکری مازندران کارشناسی
233 روح الله نجابت دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم سیاسی
234 روح الله نظریان علامه طباطبایی کارشناسی ارشد
235 روح اله بیات دانشگاه شهید بهشتی تهران کارشناسی علوم سیاسی
236 رویا شاکری غیرانتفاعی دهخدا دکتری کامپیوتر
237 ریحانه سبحانی آزاد سما کرج معماری/کاردانی
238 زکیه فرضی  کارشناسی فقه و حقوق
239 زهرا اسداللهی  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
240 زهرا امینی دانشگاه آزاد تهران شمال کارشناسی حسابداری
241 زهرا جعفری علامه طباطبایی ارشد روانشناسی
242 زهرا حسن پور  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی
243 زهرا روح اللهی   دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
244 زهرا سلطانی فر غیر انتفاعی ابرار کارشناسی برق
245 زهرا شفایی شهید مطهری کارشناسی حقوق
246 زهرا شیخ پیام نور کارشناسی روانشناسی
247 زهرا شیخ حسینی  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
248 زهرا صمیمی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم سیاسی
249 زهرا علیپور دانشگاه گیلان کارشناسی عمران
250 زهرا فرهنگی علوم پزشکی تهران پزشک عمومی
251 زهره اصفهانی کاشان کارشناسی زبان انگلیسی
252 زهره شیخی   دانشگاه شیراز  کارشناسی اقتصاد نظری
253 زهره طاهرخانی پیام نور قزوین کار شناسی روانشناسی
254 زهره کیانی فرد  ارشد مطالعات زنان
255 زهره نعمتی نژاد دانشگاه آزاد کارشناسی تربیت بدنی
256 زینب خاکسار علامه طباطبایی دکتری برنامه ریزی درسی
257 زینب شالی قزوین پزشکی عمومی
258 زینب صفدریان علم و فرهنگ مهندسی صنایع
259 زینب کشاورز هدایتی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
260 ساجده طالعی  دانشگاه شیراز  کارشناسی فیزیک
261 سارا جوانمرد دانشگاه آزاد شمال ارشد حقوق
262 سارا ریوندی تهران پزشک عمومی
263 سارا مرادی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
264 ساغر علی اکبر زاده دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
265 سامان صمدی  کارشناسی الکترونیک
266 سامان نورایی ملایر مهندسی کامپیوتر
267 ساناز مهرابی دانشگاه آزاد کارشناسی حسابداری
268 سبحان الله علیپور صنعتی امیر کبیر کارشناسی ارشد عمران
269 سپیده رضایی پیام پیام نور کارشناسی حقوق
270 ستار آهنی جان دانشگاه تهران کارشناسی ارشد
271 سجاد ایام  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات
272 سجاد رحمتی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد
273 سجاد رضایی  دانشگاه شیراز  کارشناسی ارشد مهندسی مواد
274 سجاد فرهادی ایلام کارشناسی
275 سجاد قنبری همدان کارشناسی
276 سجاد منصوری دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
277 سجاد هزاوه ای ملایر مهندسی برق
278 سجاد یاری زاده دانشگاه تهران کارشناسی ارشد
279 سجادخورشیدی ملایر مهندسی مکانیک
280 سجادعزیزی ملایر کارشناسی ریاضی
281 سحر احسانی   دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
282 سرور سادات تقی زاده دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی الهیات و معارف
283 سعید اکبر دانشگاه آزاد قزوین دانشجوی ارشد اقتصاد
284 سعید اندیشه تدبیر  دانشگاه شیراز  کارشناسی ارشد کشاورزی
285 سعید برخورداری دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
286 سعید بهرامی  ملایر مواد سرامیک
287 سعید بیگی ایلام کارشناسی
288 سعید ترکاشوند ملایر کارشناسی فیزیک
289 سعید حیدری ایلام کارشناسی
290 سعید خادمی ملایر مهندسی برق
291 سعید رجایی ملایر مهندسی برق
292 سعید ریگی نژاد زابل کارشناسی
293 سعید شهابی دانشگاه تهران ارشد مدیریت
294 سعید فیاضی دانشگاه تهران مهندسی
295 سعید کرمی دانشگاه خوارزمی دانشجو دکتری حقوق
296 سعید ماندنی شاهد کارشناسی
297 سعید منصوری ملایر مهندسی کامپیوتر
298 سعید نظری دانشگاه آزاد لرستان کارشناسی
299 سعیده دودانگه دانشگاه آزاد کارشناسی حسابداری
300 سعیده صادقی پیام نور ارشد الهیات
301 سعیده لواسانی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
302 سکینه دهقانی پور دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
303 سمانه فنرمالی امام خمینی قزوین کارشناسی مدیریت
304 سمانه مسگری دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
305 سمیرا ترابی حوزه علمیه سطح دو
306 سمیرا زارعی ملایر کارشناسی فیزیک
307 سمیرا طارمی دانشگاه آزاد تهران جنوب کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی
308 سمیرا عابدینی دانشگاه آزاد کارشناسی صنایع غذایی
309 سمیه ترابی حوزه علمیه سطح دو
310 سمیه حسن زاد دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی ادبیات فارسی
311 سمیه روستا   دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
312 سمیه طاهرخانی شهید بهشتی ارشد علوم سیاسی
313 سمیه قاسمی نژاد شهید بهشتی تکنسین اتاق عمل
314 سمیه مقدم  تهران ارشد مطالعات زنان
315 سها خراسانی اصفهان دکتری علوم اجتماعی
316 سهراب احمدوند ملایر معماری
317 سهند شهبازی ملایر کارشناسی فیزیک
318 سهیلا غنوی گنجی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
319 سولماز ماندگار  دانشگاه مالک اشتر لیسانس ICT
320 سید صادق مصطفوی کاشانی دانشگاه شهید بهشتی دانشجو دکتری حقوق خصوصی
321 سیاوش دارابی دانشگاه تهران کارشناسی ارشد
322 سید جواد حسینی دانشگاه امام صادق (ع) علوم سیاسی
323 سید حسین پیشگر شهید بهشتی دانشجو دکتری برق
324 سید حسین شهرستانی دانشگاه تهران جامعه شناسی
325 سید داود کاشانی نژاد دانشگاه اراک  فوق لیسانس مدیریت
326 سید رسول حسینی مشهد ارشد تاریخ ملل
327 سید رضا وحید عرب دانشگاه آزاد کارشناسی برق
328 سید عبدالحمید موسوی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم اجتماعی
329 سید علیرضا تقی زاده علم و فرهنگ کارشناسی مدیریت صنعتی
330 سید کمیل باقرزاده حوزه علمیه قم خارج فقه و اصول
331 سید محسن دهنوی صنعتی شریف دکتری نانوفناوری
332 سید محسن واقفی پیام نور کارشناسی حسابداری
333 سید محمد علوی دانشگاه آزاد کرج کارشناسی
334 سید محمد غفاری دانشگاه آزاد  ارشد معماری
335 سید محمد مهدی شمس موسسه آموزش عالی پاسارگاد شیراز کارشناسی الکترونیک
336 سید محمد موسوی زنجان کارشناسی ارشد
337 سید محمد هاشمی دانشگاه شیراز  کارشناسی الهیات
338 سید محمود دهنوی دانشگاه آزاد کارشناسی عمران
339 سید مرتضی فاطمی  مهندسی شیمی
340 سید مصطفی ابوالقاسمی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم اجتماعی
341 سید مصطفی هاشمی نژاد  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم سیاسی
342 سید مصطفی واقفی تهران ارشد علوم سیاسی
343 سید مهدی غفاری امیرالمومنین ارشد شیعه شناسی
344 سید میثم واقفی دانشگاه آزاد تهران جنوب ارشد مکانیک
345 سید وحید رفیعی پور ملایر مهندسی مکانیک
346 سیداحمد حسینی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دانشجو دکتری عمران
347 سیدحسن حسینی علم و صنعت کارشناسی ریاضی
348 سیدحسین موسوی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
349 سیدحسین هاشمی دانشگاه اصفهان کارشناسی
350 سیدعلی سیادتی دانشگاه تهران کارشناسی علوم سیاسی
351 سیده الهام ستوده  دانشگاه شیراز  کارشناسی حسابداری
352 سیده پرنیان دریابادی علوم و تحقیقات دکتری زبان فارسی
353 سیده زهرا ارجائی  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی کامپیوتر
354 سیده زهرا حسینی پیام نور کارشناسی مشاوره
355 سیده زهرا زارعی   دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
356 سیده زینب غفاری دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
357 سیده فاطمه غفاری علوم قرآنی ارشد قرآن و حدیث/
358 سیده فاطمه نامی   دانشگاه شیراز  دکتری شیمی
359 سیده مریم غفاری آزاد علوم و تحقیقات دکتری بیولوژِی جانوران
360 سیف الدین خلعتبری 
361 سیف الله دادپناه شیخ مفید قم کارشناسی ارشد
362 سیف الله علیپور دانشگاه دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی مکانیک
363 شاهین شکوهی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم اجتماعی
364 شاهین صنایع پیام نور دکتری فیزیک
365 شبنم عزیزخیال دانشگاه فرهنگیان علوم تربیتی
366 شقایق لطفی قم کارشناسی علوم سیاسی
367 شکیبا شفیعی دانشگاه آزاد کارشناسی حقوق
368 شهاب الدین کاظمی دانشگاه شیراز  کارشناسی زبان و ادبیات عربی 
369 شهاب زندی ملایر مهندسی مکانیک
370 شهاب عظیمی ملایر ارشد تربیت بدنی
371 شهرام طهماسبی کرمانشاه کارشناسی
372 شهرام مقامی تربیت مدرس کارشناسی ارشد
373 شهرام نیکوکار صنعتی امیر کبیر مهندسی معدن
374 شیما غلامیر بلوچی دانشگاه آزاد آشتیان کارشناسی کامپیوتر
375 شیما لطفی دانشگاه آزاد قم ارشد علوم سیاسی
376 شیوا گودرزی دانشگاه آزاد کارشناسی شیمی
377 صادق پناهی نسب  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم اجتماعی
378 صادق نوریان کاشان کارشناسی ارشد
379 صادق وفایی شهید عباسپور مهندسی مکانیک
380 صدیقه احمدی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
381 صدیقه طاهری   دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
382 صغری علیپور دانشگاه باهنر کرمان کارشناسی کامپیوتر
383 صغری کریمی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
384 صفورا اکبری نژاد آزاد کارشناسی ریاضی
385 صفورا علیپور دانشگاه آزاد آستانه اشرفیه کارشناسی معارف اسلامی
386 صمد عالی نژاد حوزه علمیه الهیات
387 طالب جعفرزاده کرمانشاه کارشناسی
388 طاها  دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی ارشد  مدیریت دولتی
389 طاهره فراهانی دانشگاه آزاد تهران شمال ارشد مدیریت
390 طیب صحرایی دانشگاه امام صادق (ع)
391 طیبه شعبانیان  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی برق
392 عاطفه سلطانی  دانشگاه شیراز  کارشناسی زبان و ادبیات فارسی
393 عاطفه مرادی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
394 عباس پرورده دانشگاه علامه طباطبایی ارشد روابط بین الملل
395 عباس رمضانی شهید بهشتی تهران دانشجو دکتری مدیریت آموزشی
396 عباس رمضانی شهید بهشتی  دکترای مدیریت آموزشی
397 عباس ساجدی فر دانشگاه آزاد تهران جنوب ارشد حسابداری
398 عباس قاسمی دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی عمران
399 عباس قندرچی علوم پزشکی تهران متخصص قلب و عروق
400 عباس کرمی  دانشگاه شیراز  کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک
401 عباس مسیبی 
402 عبدالرحمن شریفی ملایر مرتع و آبخیز داری
403 عبدالرحمن لشکری زاده جاسک
404 عبدالرسول رشیدی ملایر مهندسی برق
405 عبدالرضا قره بابایی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر
406 عبدالرضا نوروزی دانشگاه یزد مهندسی شیمی
407 عبدالعظیم ملایی دانشگاه تهران مدیریت
408 عبدالله الماسی دانشکده خبر کارشناس خبرنگاری
409 عبدالله داودی علمی کاربردی گرافیک
410 عبدالمجید خشنود    صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی هوا فضا
411 عبدالمجید زرگرانی    مرکز مدیریت دولتی کارشناسی ارشد رشته مدیریت
412 عبدالمطهر محمدخانی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات کارشناسی ارشد
413 عرفان رسولی ملایر کارشناسی فیزیک
414 عرفان میر زابل کارشناسی
415 عسل ظهوریان حوزه علمیه سطح دو
416 عطیه مختاری دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
417 عظیم محمودی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد
418 عقیل رهنما دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
419 علی اسلامی تربیت مدرس کارشناسی ارشد
420 علی اصغر فریدیان سروستانی دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی
421 علی اصغر قائمی دانشگاه همدان کارشناسی مدیریت
422 علی اصغر مرتضایی راد دانشگاه شیراز  کارشناسی حقوق
423 علی بستان زابل کارشناسی
424 علی حاتمی دانشگاه همدان کارشناسی علوم اجتماعی
425 علی حسینی ملایر ارشد ادبیات فارسی
426 علی حقیقت دانشگاه آزاد مرکز ارشد اقتصاد
427 علی خردمند ملایر مهندسی کامپیوتر
428 علی خیری دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
429 علی داوری دانشگاه آزاد زاهدان کارشناسی
430 علی رجبی دانشگاه پیام نور کارشناسی جامعه شناسی
431 علی رحیمیان دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
432 علی رشیدی ملایر مهندسی مکانیک
433 علی رضایی ایلام کارشناسی ارشد
434 علی زمانی دانشگاه آزاد ارشد معدن
435 علی سرلک ملایر مهندسی کامپیوتر
436 علی سلطانی ملایر مهندسی کامپیوتر
437 علی سیدآبادی دانشگاه شاهد تهران دانشجوی لیسانس
438 علی شمسی پور دانشگاه تهران دکتری متالورژی
439 علی صباغ زاده دانشگاه آزاد زاهدان کارشناسی
440 علی قربانی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد
441 علی کریمی کرمانشاه کارشناسی
442 علی کریمی صالح دانشگاه همدان کارشناسی اقتصاد
443 علی محسنی دانشگاه تهران کارشناسی ارشد
444 علی مرادی نام تهران ارشد مخابرات
445 علی نظری کردستان کارشناسی ارشد
446 علیرضا ابراهیمی شهید عباسپور مهندسی برق
447 علیرضا اکبری علمی کاربردی هرمزگان کارشناسی حقوق
448 علیرضا جوانمردی  دانشگاه امام صادق (ع) کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی
449 علیرضا ربیع دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
450 علیرضا شاهرضایی شهید بهشتی
451 علیرضا قره ای دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر
452 علیرضا کارمند  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی عمران
453 علیرضا کیانفر علامه طباطبایی کارشناس آمار
454 علیرضا مرادی دانشگاه اراک  فوق لیسانس علوم قرآن و حدیث
455 علیرضا مهدی پور  دکتری
456 علیرضا نادعلی دانشگاه پیام نور ارشد الهیات
457 علیرضا یوسف زاده صنعتی امیر کبیر کارشناسی ارشد صنایع
458 عماد وکیلی علم و صنعت کارشناسی مهندسی راه آهن
459 غلامرضا فریدونی دانشگاه همدان ارشد الهیات
460 غلامرضا محمودی دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی شیمی
461 غلامعباس کیانی دانشگاه تهران کارشناسی علوم سیاسی
462 فاضل بهرامی دانشگاه آزاد کرمانشاه مدیریت آموزشی
463 فاطمه اسدی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم اجتماعی
464 فاطمه بهزادی   دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی کامپیوتر
465 فاطمه تمدن کوشکی دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
466 فاطمه حاجی مومجی  زنجان کاردانی حسابداری
467 فاطمه حسینعلی  حوزه علمیه سطح دو
468 فاطمه رستمی دانشگاه آزاد کارشناسی روانشناسی
469 فاطمه زارع  دانشگاه شیراز  کارشناسی مدیریت
470 فاطمه سادات تقی زاده علامه طباطبایی کارشناسی اقتصاد
471 فاطمه شجاعی  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی مکانیک
472 فاطمه صادقی حوزه علمیه سطح دو
473 فاطمه صدر  دکتری فلسفه
474 فاطمه قاسمپور  علامه طباطبایی ارشد فلسفه
475 فاطمه قوجدانشگاه آزاده کاشان کارشناسی کامپیوتر
476 فاطمه کریمی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
477 فاطمه ماموری تهران پزشک عمومی
478 فاطمه محمدی دانشگاه آزاد کارشناسی روانشناسی
479 فاطمه ملاکی  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
480 فائزه انصاری دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
481 فرزانه بصروی دانشگاه آزاد کارشناسی روانشناسی
482 فرزانه دودانگه دانشگاه آزاد کارشناسی شیمی
483 فرزانه غنیمتی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
484 فرزانه کریمی   دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
485 فرزانه مقدسیان پیام نور کارشناسی حسابداری
486 فرزین خدارحمی ملایر مهندسی برق
487 فرزین فرزانه ملایر مهندسی برق
488 فرشاد مهدی‌پور دانشگاه باقرالعلوم (ع) دکتری سیاستگذاری فرهنگی
489 فرشید غفاری ملایر کارشناسی فیزیک
490 فرهاد شفیعی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
491 فرهادهدایتی ملایر مهندسی مکانیک
492 فریبا اینانلو گنجی  کارشناسی روانشناسی
493 فریبا مقدسیان دانشگاه آزاد ارشد علوم قرآنی
494 فریبرز محمد خانی دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
495 فریبرزحقی ملایر مهندسی مکانیک
496 فزیبا جوشقانی دانشگاه آزاد کارشناسی حسابداری
497 فهیمه السادات قاسمی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
498 فهیمه دستواره دانشگاه آزاد کارشناسی حقوق
499 فهیمه فداکار علامه طباطبایی دانشجو دکتری مشاوره خانواده
500 فیروزه لطفی آزاد رشت کارشناسی کامپیوتر
501 قاسم آقاخانی دانشگاه مازندران مهندسی شیمی
502 قاسم برجویی فرد علوم پزشکی بوشهر پزشک عمومی
503 قاسم روح الامین صنعتی شریف ارشد مهندسی
504 قاسم سیامکی کاشان کاشان
505 قائم شریعتی دانشگاه امام صادق (ع) ارشد اقتصاد
506 قدرت عابدینى دانشگاه آزاد بندرعباس ارشد حقوق عمومى
507 قدرت مرادیان لرستان کارشناسی
508 قدوسی آزاد تهران مرکز حقوق وعلوم سیاسی
509 کاظم عالی بیگی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد
510 کامبیز الماسی کرمانشاه کارشناسی
511 کامران جلیلیان مازندران کارشناسی
512 کاوه صادقی ملایر مواد سرامیک
513 کبری بهروز حوزه علمیه سطح دو
514 کبری معظمی دانشگاه اراک  فوق لیسانس تربیتی
515 کتایون محسنی تهران ارشد مخابرات
516 کرمعلی قنبری دانشگاه اصفهان کارشناسی
517 کوثر غفاری دانشگاه آزاد ارشد معماری
518 کیوان کریمی آزاد شهرری دکتری برق
519 کیوان کیخواه تربیت معلم کارشناسی
520 کیومرث قرائتی  کارشناسی حقوق
521 لیلا رستمی دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی ادبیات فارسی
522 لیلا سعیدی علوم و تحقیقات دکتری مدیریت دولتی
523 لیلا گرامی معظم علوم و تحقیقات دانشجو دکتری ریاضی
524 لیلا نقدپور دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
525 ماجده فاطمی علامه طباطبایی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت
526 مالک سلیمی کرمانشاه کارشناسی
527 مالک شریعتی  صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی دانشجوی دکتری مهندسی انرژی
528 ماهان احمد سرایی آزاد تهران مرکز لیسانس الکترونیک
529 مجتبی بنده ای زاهدان کارشناسی
530 مجتبی توانگر آزاد تهران مرکز کارشناس ارشد
531 مجتبی فیلسوف زاده دانشگاه علمی کاربردی تهران دانشجوی کارشناسی
532 مجتبی کشتکاران  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی مکانیک
533 مجید اریایی ملایر مهندسی عمران
534 مجید امام جمعه ملایر مهندسی عمران
535 مجید خشنود دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی عمران
536 مجید رفیعی دانشگاه امام صادق(ع) ارشد حقوق
537 مجید قنبری  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی
538 مجید کروبی علوم پزشکی تهران پزشک عمومی
539 مجید کریمی دانشگاه آزاد کرمانشاه کارشناسی ارشد
540 مجید کیخواه زاهدان کارشناسی
541 مجید معتمدی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
542 مجید ویسی کرمانشاه کارشناسی
543 محبوبه هاشمی پیام نور حقوق
544 محسن احمدی ملایر مهندسی برق
545 محسن الماسی ایلام کارشناسی
546 محسن امیری ملایر مهندسی مکانیک
547 محسن باباصفری دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
548 محسن جلیلی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
549 محسن رحمانی دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد
550 محسن ساجدی  دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی مکانیک
551 محسن صابری دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکترا پزشکی
552 محسن عباسی 
553 محسن محمدپور دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
554 محسن مهدیان علامه طباطبایی ارشد اقتصاد
555 محسن یوسفی دانشگاه صنعتی اصفهان کارشناسی مهندسی صنایع
556 محمد امان آبادی دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی عمران
557 محمد امین آجرلو دانشگاه شاهد کارشناس ارشد مهندسی الکترونیک
558 محمد آقامیری صنعتی شریف مهندسی برق
559 محمد تکلو ملایر کارشناسی فیزیک
560 محمد جعفری دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی فناوری اطلاعات
561 محمد جمیل دانشگاه اصفهان کارشناسی
562 محمد جواد فرد حوزه علمیه سطح سه
563 محمد جواد معزی دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی مکانیک
564 محمد حسین اختری  دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
565 محمد حسین همدانیان ملایر مهندسی برق
566 محمد حسینخانی  دانشگاه آزاد اراک  لیسانس حقوق
567 محمد خدادادی پیام نور کارشناسی علوم سیاسی
568 محمد دیبایی پیام نور کارشناسی ارشد مدیریت
569 محمد ذوقی دانشگاه تهران دانشجو دکترای علوم سیاسی
570 محمد رحمتیان همدان کارشناسی
571 محمد رحیمی  کارشناسی حقوق
572 محمد رضا ابراهیمی دانشگاه مالک اشتر ارشد مهندسی مواد
573 محمد رضا ابراهیمی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی
574 محمد رضا حیدری دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
575 محمد رضا رسولیان دانشگاه صنعتی اصفهان کارشناسی ارشد فیزیک
576 محمد رضا وحیدی ملایر مهندسی کامپیوتر
577 محمد رضا وحیدی فر ملایر مهندسی کامپیوتر
578 محمد رنانی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
579 محمد روستایی ملایر مهندسی مکانیک
580 محمد رئوف دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی شیمی
581 محمد شاملو ملایر
582 محمد ششپری  کارشناسی الکترونیک
583 محمد صابری دانشگاه شیراز کارشناسی ارشد
584 محمد صالح یقطین دانشگاه شیراز  کارشناسی مهندسی عمران
585 محمد علی اربابی علامه طباطبائی کارشناس ارشد مدیریت دولتی
586 محمد علیجانی  ملایر مواد سرامیک
587 محمد غفاری آزاد کاشان کارشناسی عمران
588 محمد فریدونی ملایر کارشناسی فیزیک
589 محمد قنادی دانشگاه آزاد کارشناسی حسابداری
590 محمد کامل مهاباد زبان و ادبیات
591 محمد کریمی ملایر مهندسی مکانیک
592 محمد محمودی قزوین کارشناسی عمران
593 محمد مصدق علامه طباطبایی کارشناسی ارشد
594 محمد مهاجری  دانشگاه تهران  دکترای دندان پزشکی
595 محمد مهدی بذرافشان  دانشگاه شیراز  کارشناسی اقتصاد نظری
596 محمد مهدی خوشرو آزاد تهران جنوب کارشناس نرم افزار
597 محمد مهدی صدرایی دانشگاه اصفهان کارشناسی
598 محمد مهدی کلینی  دانشگاه شیراز  دکتری شیمی
599 محمد مهدی نراقیان تهران دانشجوی دکتری مدیریت
600 محمد نصری دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان کارشناسی ارشد مهندسی عمران
601 محمد نظریان یزد کارشناسی ارشد
602 محمد نمازی صنعتی شریف دانشجو دکترای فلسفه‌ی علم
603 محمد نیک بخت علوم پزشکی تهران ارشد نانو بیوتکنولوژی
604 محمدامین نیک چهره غیر انتفاعی قزوین کارشناسی معماری
605 محمدباقر نریمانی ملایر کارشناسی ریاضی
606 محمدجواد خوشرو تهران ارشد نرم افزار
607 محمدجواد معزی 
608 محمدحسن خواجه زاده دانشگاه تربیت مدرس دانشجوی دکترای فیزیولوژی گیاهی
609 محمدحسین رضوانی دانشگاه اصفهان کارشناسی
610 محمدحسین شهبازی حوزه خاتم الاوصیاء طلبه سطح 1
611 محمدرضا اکبری پیشه دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
612 محمدرضا براتی کرمانشاه کارشناسی
613 محمدرضا بهمنی  دانشگاه باقرالعلوم(ع) دکتری سیاستگذاری فرهنگی
614 محمدرضا رضاپور ارومیه کارشناسی
615 محمدرضا طاهری شیرازی دانشگاه شیراز  کارشناسی حقوق
616 محمدرضا ماندگاران دانشگاه آزاد تهران شمال کارشناسی فلسفه
617 محمدرضا محمودی دانشگاه اصفهان کارشناسی
618 محمدرضا نادری دانشگاه آزاد نجف آباد کارشناسی
619 محمدرضا نادری یزد کارشناسی ارشد
620 محمدرضا نجابت دانشگاه علوم تحقیقات تهران کارشناسی ارشد کشاورزی
621 محمدروستایی ملایر مهندسی عمران
622 محمدصالح علیپور پژوهشگاه زلزله دانشجو کارشناسی ارشد زلزله
623 محمدعلی حیدری صنعتی امیر کبیر دانشجو ارشد مدیریت
624 محمدعلی صدری‌نیا دانشگاه تهران دانشجو کارشناسی حسابداری
625 محمدمهدی همتی علم و صنعت مهندس برق/ طلبه پایه4
626 محمدودود حیدری علوم پزشکی تهران پزشک عمومی
627 محمود شعبانی  کارشناسی فناوری اطلاعات
628 محمود کریمی صنعتی شریف دکتری کامپیوتر
629 محیا خجسته باقرزاده امام خمینی قزوین کارشناسی الهیات و معارف
630 مرتضی آقایی ملایر کارشناسی فیزیک
631 مرتضی زاهدی تربیت معلم کارشناسی
632 مرتضی سوری آزاد علوم و تحقیقات ارشد علوم سیاسی
633 مرتضی قاضی 
634 مرتضی مسگر دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی فناوری اطلاعات
635 مرتضی نجم آبادی 
636 مرتضی یاسان  دانشگاه شیراز  کارشناسی اقتصاد نظری
637 مرجان بازرگانی علم و فرهنگ کارشناسی کامپیوتر
638 مرضیه اصغریها دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
639 مرضیه صادقی علم و فرهنگ کارشناسی کامپیوتر
640 مرضیه غفاری تهران دکتری تغذیه
641 مرضیه گنجی دانشگاه شیراز  کارشناسی کشاورزی
642 مرضیه لطفی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
643 مرضیه مهران فر دانشگاه آزاد کارشناسی صنایع غذایی
644 مریم احمدی  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی
645 مریم اصغری دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی علوم سیاسی
646 مریم آبنیکی دانشگاه آزاد شهرری کارشناسی مدیریت
647 مریم پوتی علامه طباطبایی کارشناسی زبان و ادبیات عرب
648 مریم حیدری دانشگاه شاهد دندانپزشکی
649 مریم رامادان دانشگاه آزاد تهران مرکز ارشد فلسفه تعلیم و تربیت/
650 مریم سادات تقی زاده شهید بهشتی کارشناسی ادبیات فارسی
651 مریم سپهری علوم و تحقیقات ارشد هوش مصنوعی
652 مریم شهریاری  کارشناسی گرافیک
653 مریم غلامی علم و صنعت مهندسی شیمی
654 مریم کمانی   دانشگاه شیراز  کارشناسی ریاضیات و کاربردها
655 مریم ملی نژاد  دانشگاه شیراز  دکترای حرفه ای دامپزشکی
656 مژده حیدریان دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
657 مسعود اسدی دانشگاه آزاد شهرضا کارشناسی
658 مسعود حیدرزاده صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ارشد عمران
659 مسعود طوسی صنعتی شریف هوا فضا
660 مسعود فیاضی دانشگاه تهران مهندس عمران/ خارج فقه واصول
661 مسعود کاظمی ملایر
662 مسعود مسگر دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی عمران
663 مسعود ویژه  دانشگاه تهران ارشد ارتباطات
664 مسعودرحمانی ملایر مهندسی مکانیک
665 مصطفی آهن فروش دانشگاه اصفهان کارشناسی
666 مصطفی بهرامی قزوین کارشناسی عمران
667 مصطفی بیات ملایر مهندسی مکانیک
668 مصطفی خوانین زاده ملایر مهندسی برق
669 مصطفی سلطان دهقان  کارشناسی حقوق
670 مصطفی سلیمی ملایر ارشد علوم اجتماعی
671 مصطفی طاهرزاده دیلم کارشناسی علوم اجتماعی
672 مصطفی فرخی دانشگاه آزاد تهران مرکز کارشناسی ارشد
673 مطهر نورزاد  دانشگاه شیراز  کارشناسی فیزیک
674 مطهره اسکندری  دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی
675 مطهره جعفری علوم پزشکی تهران پزشک عمومی
676 معصومه تبرک دانشگاه آزاد کارشناسی کامپیوتر
677 معصومه درگاهی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی تربیت بدنی
678 معصومه رحیمی حوزه علمیه سطح دو
679 معصومه نیکخواه دانشگاه آزاد تهران شمال ارشد لهیات
680 معصومه هاشمی دانشگاه آزاد کارشناسی اقتصاد
681 مقدسه جعفری علوم پزشکی تهران پزشک عمومی
682 ملیحه سادات هاشمی پیام نور کارشناسی حسابداری
683 ملیحه شیخ علیا علمی کاربردی کارشناسی کامپیوتر
684 منصوره فراهانی علامه طباطبایی ارشد ادبیات
685 مهدی اسفندیار  پزشکی عمومی
686 مهدی آبنیکی دانشگاه امام حسین(ع) کارشناسی مکانیک
687 مهدی بهادری ملایر مهندسی کامپیوتر
688 مهدی بهرامی ابهر کاردانی برق
689 مهدی جعفری دانشگاه آزاد بیرجند ارشد کشاورزی
690 مهدی جعفری 
691 مهدی حسینعلی حوزه علمیه طلبه
692 مهدی حسینی دانشگاه صنعتی اصفهان کارشناسی مهندسی نساجی
693 مهدی خسروی دانشگاه شیراز  کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک
694 مهدی خیری پور دانشگاه اصفهان کارشناسی
695 مهدی رضاپور ملایر مهندسی کامپیوتر
696 مهدی رمضانی علوم و تحقیقات منابع طبیعی
697 مهدی ساسانی دانشگاه تهران
698 مهدی ستار آموزش عالی یاسوج کارشناسی علوم اجتماعی
699 مهدی سیفی دانشگاه علمی کاربردی تهران کارشناس مدیریت امور فرهنگی
700 مهدی شهیری  دانشگاه شیراز  کارشناسی ارشد علوم اجتماعی
701 مهدی صرامی علامه طباطبایی ارشد برنامه ریزی توسعه
702 مهدی صلواتیان دانشگاه همدان کارشناس ارشد فقه وحقوق
703 مهدی غلامی تهران مکانیک
704 مهدی کدخدایی  دانشگاه آزاد تهران مرکز دانشجوی کارشناسی مدیریت
705 مهدی کشتکار  مدیریت
706 مهدی مذهبی آزاد تهران مرکز کارشناس ارشد حسابداری
707 مهدی منوری علامه طباطبایی
708 مهدی مولائی آرانی دانشگاه باقرالعلوم (ع) دکتری سیاستگذاری فرهنگی
709 مهدی نادری دانشگاه آزاد نجف آباد کارشناسی
710 مهدی وهنانی ملایر مهندسی مکانیک
711 مهدی یادخدا ملایر مهندسی مکانیک
712 مهدیه استرکی حوزه علمیه سطح 2
713 مهدیه باقری   دانشگاه شیراز  کارشناسی علوم تربیتی
714 مهدیه غفاری زنجان کارشناسی کشاورزی
715 مهران بهرامی تهران ارشد مخابرات
716 مهران مهرابی ملایر مهندسی مکانیک
717 مهران ناصری ملایر معماری
718 مهرداد امینی دانشگاه آزاد تاکستان کارشناسی فناوری اطلاعات
719 مهرداد بیگی  دانشگاه امام صادق (ع) کارشناسی ارشد علوم سیاسی
720 مهرداد حیدرپور ملایر مهندسی کامپیوتر
721 مهرداد نوری ملایر مهندسی عمران
722 مهسا امان آبادی دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر
723 مهسا رضاپور دانشگاه آزاد کارشناسی صنایع غذایی
724 مهسا روشن   دانشگاه شیراز  کارشناسی مدیریت
725 مهسا قزاقی علم و فرهنگ مهندسی صنایع
726 مهشید پیرمرادی آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر
727 مهنا نیک بین علوم و تحقیقات مدیریت و برنامه ریزی
728 میثم بهدانی شهید مطهری زاهدان کارشناسی
729 میثم جعفری دانشگاه اراک لیسانس مهندسی برق قدرت
730 میثم حجتی دانشگاه اصفهان کارشناسی ارشد
731 میثم دهقان علامه طباطبایی دانشجو دکتری مدیریت
732 میثم صالحی صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ارشد عمران
733 میثم عباسی ملایر مهندسی کامپیوتر
734 میرسامان پیشوایی  دکتری صنایع
735 میلاد احسانی ملایر کارشناسی فیزیک
736 میلاد دانش توکل قزوین کارشناسی الکترونیک
737 میلاد رضا حسین آبادی ملایر مهندسی مکانیک
738 میلاد کریمی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
739 میلاد گمار ملایر مهندسی مکانیک
740 میلاد محمدپور افشار  دانشگاه شیراز  کارشناسی حقوق
741 مینا بناوند دانشگاه آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر
742 مینا حاج میرصادقی آزاد قزوین کارشناسی کامپیوتر
743 مینا حسین حوزه علمیه سطح دو
744 مینا فردوسی زاده پیام نور کرج کارشناسی زیست شناسی
745 نادیا آثاری   دانشگاه شیراز  کارشناسی فیزیک
746 ناصر صفری حوزه علمیه قم طلبه خارج فقه
747 ناصر غفاری علامه طباطبایی کارشناسی ارشد
748 ناصر قاسمی علامه طباطبایی زبان و ادبیات
749 ناهید تعهدی دانشگاه آزاد کارشناسی تربیت بدنی
750 نجمه قاسمی نژاد  دانشگاه شیراز  کارشناسی زبان شناسی
751 نرگس محمدی دانشگاه آزاد کارشناسی فناوری اطلاعات
752 نظام حسینی ملایر مواد سرامیک
753 نعیمه شهرابی تهران کارشناسی کتابداری پزشکی
754 نگار کشاورز دانشگاه آزاد کارشناسی حقوق
755 نگین دانش تهران ارشد مخابرات
756 نورالدین کسایی ایلام کارشناسی
757 نوشین حاج میرصادقی آزاد زنجان دکتری فناوری اطلاعات
758 نوید بهرامی ملایر مواد سرامیک
759 نوید خاصه باف آزاد علوم و تحقیقات دانشجو ارشد مدیریت
760 نوید مدنی صنعتی امیرکبیر دانشجو دکتری برق
761 نیکو خیرخواه علوم و تحقیقات دکتری زبان شناسی
762 نیما حجتی دانشگاه اصفهان کارشناسی
763 هادی جعفری دانشگاه تهران ارشد مکانیک
764 هادی عزیزپور دانشگاه اصفهان لیسانس مهندسی برق
765 هادی مددی ملایر مهندسی برق
766 هاشم خرمی دانشگاه شیراز لیسانس حسابداری
767 هدایت آزادی ملایر مهندسی برق
768 هدی سروری دانشگاه آزاد مرکز کارشناس مشاوره
769 هنگامه هاشمی علامه طباطبایی ارشد علوم اقتصادی
770 هوشنگ رمضانی دانشگاه آزاد قائمشهر کارشناسی
771 هوشنگ غلامی ایلام کارشناسی
772 وجیهه صحراگرد پیام نور کارشناسی فلسفه
773 وحید تیموری علوم پزشکی شهرکرد پزشک عمومی
774 وحید خسروی زابل کارشناسی
775 وحید ربانی علامه طباطبایی کارشناسی ارشد
776 وحید گرشاسبی علم و صنعت دانشجو دکتری مهندسی شیمی
777 وحیده فلاح پژوهشگاه صنایع رنگ مهندسی علوم و فناوری چاپ
778 یاسر لطفی پیام نور قزوین کارشناسی حقوق
779 یاسر مشمول دانشگاه آزاد زاهدان کارشناسی
780 یزدان فتاحی همدان کارشناسی
781 یزدان نادری ملایر کارشناسی فیزیک
782 یعقوب سرابیگی کرمانشاه کارشناسی
783 یوسف خان آبادی کرمانشاه کارشناسی
784 یوسف رضا جهانیان دانشگاه علوم پزشکی لرستان دکتری پزشکی
785 یوسف زندیه ملایر مهندسی مکانیک
786 یوسف سیفی علامه طباطبایی
787 یونس دوستیان علامه طباطبایی کارشناسی ارشد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">